Nu nog enkele rodeachteraan op de koffers en hij is af
tips voor personaliseren?
Moderator: GVN
-
John
- Contacteer:
Ik zal het nog maar eens posten hé! Ik heb een snijplotter (A4 formaat, lengte tot 2 meter) Die blokjes met afgeronde hoekjes of een logo en tekst in verschillende lettertypes is allemaal te snijden met dat ding. Ik heb hier ook nog een kast vol verschillende kleuren folie liggen. Maar géén retroreflecterende, die moet ik dan bestellen of je brengt em zelf mee. Dus als je niet graag knipt of eerder een perfect resultaat wil zal je eens tot hier moeten afzakken. En ik zeg het nog eens, NIET allemaal tegelijk hé gasten want zoveel vrije tijd heb ik nu ook weer niet. 
-
yann
- Contacteer:
Reflecterde folie
Ik ben hier in Belsele om de hoek 2 reflecterende A3+'s gaan halen en heb alles zelf opgemeten, uitgesneden en geplakt. Met 1 A3'tje had ik toegekomen indien ik mijn helm niet bekleefd had. 't heeft me € 10 voor de 2 vellen samen gekost en ongeveer 10 uur werk. Als ik het nu opnieuw moest doen dan bespaar ik ongeveer de helft van de tijd want ik heb alle sjabloontjes gehouden. Dus wie zin heeft in een voormiddag knip en plakwerk kan die sjabloontjes komen lenen.
P.S. Het is niet zomaar rechthoekjes snijden hoor! dan was ik binnen de 2 uur klaar! Alle rondingen van de kuip zitten er in verwerkt zodat ze mooi in één lijn achter elkaar aan lopen en de rondingen mooi volgen. Belettering zal wel makkelijker zijn met een snijplotter.
P.S. Het is niet zomaar rechthoekjes snijden hoor! dan was ik binnen de 2 uur klaar! Alle rondingen van de kuip zitten er in verwerkt zodat ze mooi in één lijn achter elkaar aan lopen en de rondingen mooi volgen. Belettering zal wel makkelijker zijn met een snijplotter.
to beem or not to beem, that's the question
R1200GSA LC TB '16
BMW Motorclub Vlaanderen lid sinds 2004
R1200GSA LC TB '16
BMW Motorclub Vlaanderen lid sinds 2004
Heb dit weekend mijn motor eens goed gekuist en begonnen met het aanbrengen van reflecterende striping.
Ik heb gekozen voor zwarte stickers van 3M.
Voorlopig heb ik enkel foto's met flits, maar zodra ik tijd heb maak ik enkele foto's met daglicht en dan kan je zien dat de bestickering overdag zo goed als niet zichtbaar is
De moto is nog niet volledig klaar, maar dit is het voorlopige resultaat.

Ik heb gekozen voor zwarte stickers van 3M.
Voorlopig heb ik enkel foto's met flits, maar zodra ik tijd heb maak ik enkele foto's met daglicht en dan kan je zien dat de bestickering overdag zo goed als niet zichtbaar is
De moto is nog niet volledig klaar, maar dit is het voorlopige resultaat.

-
Iron Gonzo
mooi mooi mooi
heb je eerst met fotoshop een ontwerp gemaakt op uw beemer of ben je er direct zo los uit de pols aan begonnen.
heb je eerst met fotoshop een ontwerp gemaakt op uw beemer of ben je er direct zo los uit de pols aan begonnen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Synchro Bob
- Contacteer:
Omdat vanavond de avondschool wegviel doordat docent ziek was, heb ik nog even tijd gehad om verder te werken aan de bestickering.
Spiegels eveneens in blokjes gezet.
Ziehier het resultaat.

Nu nog de achterkant van de koffers afwerken en in het klein te contouren van de zijkant van de moto accentueren en klaar is kees;
Spiegels eveneens in blokjes gezet.
Ziehier het resultaat.

Nu nog de achterkant van de koffers afwerken en in het klein te contouren van de zijkant van de moto accentueren en klaar is kees;

-
Iron Gonzo
vergeet de dam blokjes niet

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
oke ik doe een rokade 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
wijzer platen rt
Als er iemand is die deze wijzerplaten moest bestellen mag er voor mij ook een stel van bestellen,GSPeP schreef:Wat betreft de wijzerplaten voor een RT, zag ik het
volgende op het duitse boxer forum:
is mischien wat goedkoper
Of als iemand er ergens anders aangeraakt,en is het moeilijk om ze te plaatsen
-
John
- Contacteer:
Jullie weten zo onderhand al wel dat ik gewoonlijk alles zelf maak. Wat dacht je van zelf aan de slag te gaan met van die wrijfletters en cijfers? Demonteer je wijzerplaten en geef ze een ander kleurtje. Meet alles netjes uit waar je cijfertjes en tekst moet komen en kleef er op wat je wil hebben. Dan een laagje matte vernis er over en klaar is cees. En dan heb je pas echt apparte wijzerplaten. 
-
GSPeP
- Contacteer:
Bestellen zit er voor die wijzerplaten niet in: je demonteert toerenteller en snelheidsmeter, stuurt die naar hem (Duitsland) en je krijgt het hele zaakje aangepast terug. Als ik het mij goed herinner is hij ook beroepsmatig met wijzerplaten bezig en heeft hij de juiste sjablonen om die dingen snel te maken. Het meeste werk zit in het openen en weer dichtmaken van de tellers. Dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn (zeker om ervoor te zorgen dat alles nog waterdicht blijft).
-
brit