For all BMW's except those with the Can-Bus wiring system.
systeem werkt op druknop van uitzetten pinker.
je moet hem dus 0.8sec induwen om te actieveren.
What can we say, brilliant value, just brilliant.
This version of the Autoswitch is designed to suit all BMW models from 1995 on.
It takes a negative (ground) pulse from your turn signal cancel button. You just hold the button for more than 0.8 second to switch your auxiliary light relay on or off.
When you want to cancel a turn signal you do it normally, by a quick tap on the button, usually no more than half a second.
No need to take your hands off the bars to switch the lights on or off - safe and convenient.
Ik heb hier al interesante dingen gelezen,maar toch over schakelaars en over appart schakelen van mistlichten voor en achter met de verstralers kan ik toch nog niet aan uit
Wat begrijp je juist niet ?
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
WIMGS1100 schreef:......... de relais zouden weggelaten worden en vervangen worden door transistoren zodat de prijs gedrukt kan worden en waardoor "t doosje heel klein kan worden
Zij n er mensen met interesse hiervoor
welke extra dingen moeten er nog bij?
Ik lees er niets meer over maar mijn interesse is er zeker door gewekt hoor
HEb mij, bij den Bellekens, in Antwerpen ook een setje verstralers aangeschaft. Amper 28 euro, en ze zien er vrij degelijk uit. 2 x 55 Watt. Dat wordt gloeien
philipe schreef:HEb mij, bij den Bellekens, in Antwerpen ook een setje verstralers aangeschaft. Amper 28 euro, en ze zien er vrij degelijk uit. 2 x 55 Watt. Dat wordt gloeien
Lap...'t is weer van dattem...heb de strobo's eraf gesmeten en wéér verstralers gemonteerd (gisteren bij Edargpu gaan halen, samen op I-bééy gekocht)...sie rezults are hiiir...
2*55Watt extra verlichting bovenop de standaard 2*H7's van de RT...that will do en dus (voorlopig) géén Xenon op m'n fiets.
Montage bleek een bevalling van lange duur alhoewel poepsimpel, had ergens een slecht massapunt...om 03h00 gaan slapen vannacht
Laatst gewijzigd door Werner Von C. op 17 feb 2008, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Wette gij wa,ge moogt die van mij ook komen installeren aangezien gij toch nen nachtuil zijt verwacht ik u vanavond rond 22h00 en tegen dak moe gaan werken staan ze erop.......
BTW ziet er toppie uit
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
Tja, voor € 31 pleuro inclusief transport én een origeel Bosh-relais erbij kun je niet sukkelen hé (tenzij je een slechte massa-verbinding gebruikt)...
(s)Campi Di Pampi schreef:Tja, voor € 31 pleuro inclusief transport én een origeel Bosh-relais erbij kun je niet sukkelen hé (tenzij je een slechte massa-verbinding gebruikt)...
Voila zie dees va mij ston der uuk op en geen slechte massa
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles