Schuberth heeft in samenwerking met Pinlock een geheel nieuw vizier ontwikkeld, af fabriek gemonteerd met Pinlock condensvrij vizier. Het nieuwe vizier, wat zowel geschikt is voor de Schuberth Concept als het model C2, biedt door weer en wind een 100% condensvrij zicht in uw Schuberth helm. Naast het Pinlock vizier is tevens een variant ontwikkeld zonder de standaard anti-condenslaag. Hiermee kunnen overige anti-condens oplossingen zoals bijvoorbeeld Fog City bijvoorbeeld worden geplaatst.
Leverbaar via de officiële Schuberth-dealers vanaf eind november.
Adviesprijs
Vizier + Pinlock € 82,95 (Artikelnr.: 130 9083 998)
Vizier zonder coatings € 49,95 (Artikelnr.: 130 9090 998)
Informatie: http://www.splashdesign.eu/
INFO => Schuberth + Pinlock
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
INFO => Schuberth + Pinlock
Bron : motorfreaks.nl
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
edargpu
Zijn er hier soms geïnteresseerden die willen over gaan tot de aankoop van zo een vizier met pinlock systeem voor de C2 en Concept.
De verzendkosten kunnen daarbij gereduceerd worden indien we verscheidene vizieren aankopen.
Grtz
Edargpu3
De verzendkosten kunnen daarbij gereduceerd worden indien we verscheidene vizieren aankopen.
Grtz
Edargpu3
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
edargpu
Correctmdc schreef:Staat ook wel bij "Leverbaar vanaf 03/08", dat zijn dus nog een hoop aantal weken...edargpu3 schreef:HIER kan je ze al vinden.
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Dit kreeg ik als antwoord van de invoerder van Schuberth in de Benelux
Het Pinlock vizier voor de Schuberth C-2 is helaas nog in productie. Naar verwachting komen de vizier eind dit jaar op de markt.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u te allen tijde contact opnemen met ons.
Het Pinlock vizier voor de Schuberth C-2 is helaas nog in productie. Naar verwachting komen de vizier eind dit jaar op de markt.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u te allen tijde contact opnemen met ons.
585cc links - 585cc rechts
-
Relax
Re: INFO => Schuberth + Pinlock
Pinlock dus: wie heeft er ervaring mee? De reden van m'n vraag: bij -5 naar m'n werk, zo'n 65 km. Eerste 10 km gaan echt goed met dat spul. Niks aandampen. Dan begint het zoetjesaan, maar dat is geen aandamping, da's je reinste condens!!! Ik dacht dat Pinlock iets degelijker z'n werk zou doen, maar nada dus. Is het normaal dat er, na 20 km, zware condensatie aan de binnenkant komt te zitten, in die mate dat je geen hol meer ziet? Lijkt mij alleszins mogelijk, om natuurkundige redenen, maar toch...
I respect your opinion. But I don't give shit.
YOO
Heb dezelfde ervaring nu met m'n huidige Nolan, maar die is bijna 4j oud, en tocht en lekt dus dat 't een lieve deugd is
Wel is m'n vizier nog maar 'n jaar oud, maar ondertussen ook al vol met krassen van 't pinn-lockvizier dat tegen 't buitenvizier schurrt en trilt.
En ja, ik weet dat ik 'm kan aanspannen met die exentrische, plastieken vijsjes, maar die staan reeds op de maximum
Soit, ik kan Relax niet helpen met dit verschijnsel, maar 'm wel zeggen dat 'm niet alleen is, daar zijn goei vrienden voor hé
Grtz, Philip!
Heb dezelfde ervaring nu met m'n huidige Nolan, maar die is bijna 4j oud, en tocht en lekt dus dat 't een lieve deugd is
Wel is m'n vizier nog maar 'n jaar oud, maar ondertussen ook al vol met krassen van 't pinn-lockvizier dat tegen 't buitenvizier schurrt en trilt.
En ja, ik weet dat ik 'm kan aanspannen met die exentrische, plastieken vijsjes, maar die staan reeds op de maximum
Soit, ik kan Relax niet helpen met dit verschijnsel, maar 'm wel zeggen dat 'm niet alleen is, daar zijn goei vrienden voor hé
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Vizier met pinlock is in Nederland al enkele weken te koop.
Werkt perfekt.
Is in Nijmegen in de aanbieding voor €69,00 bij Termaat motoren,weet niet of hij ook opstuurt.
Had er 50 in voorraad.
Werkt perfekt.
Is in Nijmegen in de aanbieding voor €69,00 bij Termaat motoren,weet niet of hij ook opstuurt.
Had er 50 in voorraad.
-
edargpu
@Motorboommotorboom schreef:Vizier met pinlock is in Nederland al enkele weken te koop.
Werkt perfekt.
Had er 50 in voorraad.
is het niet teveel gevraagd om eens uw licht op te steken bij TERMAAT motoren wat de verzendkosten bedragen bij aankoop van twee heldere Vizieren met pinlock.
Grtz Edargpu3
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
bougimain
- Contacteer:
Kan er mij daar iemand bij helpen ?
ik heb een pinlock systeem gekocht om op een vizier te plaatsen maar daar moet je 2 gaatjes boren in u vizier om u pinlock vast te maken, MAAR nergens staat geschreven welke diameter van boor men moet gebruiken, niet op de uitleg dat je erbij krijgt & ook niet op hun website.
Kan iemand mij zeggen de diameter van boor men moet gebruiken aub, vooaleer ik stomiteiten bega.....
ik heb een pinlock systeem gekocht om op een vizier te plaatsen maar daar moet je 2 gaatjes boren in u vizier om u pinlock vast te maken, MAAR nergens staat geschreven welke diameter van boor men moet gebruiken, niet op de uitleg dat je erbij krijgt & ook niet op hun website.
Kan iemand mij zeggen de diameter van boor men moet gebruiken aub, vooaleer ik stomiteiten bega.....
Als het goedkoper is dan RAD wil ik er ook wel 1.edargpu3 schreef:@Motorboommotorboom schreef:Vizier met pinlock is in Nederland al enkele weken te koop.
Werkt perfekt.
Had er 50 in voorraad.
is het niet teveel gevraagd om eens uw licht op te steken bij TERMAAT motoren wat de verzendkosten bedragen bij aankoop van twee heldere Vizieren met pinlock.
Grtz Edargpu3
Misschien kun jezelf even contact leggen en is hij bereid ze naar Belgie te sturen.
Ik woon in Eindhoven en dit is ook nog 65 km. van Nijmegen.
Als het niet lukt en hij verzend wel binnen Nederland kunnen we nog kijken of ik iets voor jullie kan betekenen.
Dit is hun site: http://www.termaatmotoren.nl/ en dan even kijken bij contact.
Zijn geen verkeerde mensen daar.
Als het niet lukt en hij verzend wel binnen Nederland kunnen we nog kijken of ik iets voor jullie kan betekenen.
Er moet een malletje en het juiste boortje worden bij geleverd.bougimain schreef:Kan er mij daar iemand bij helpen ?
Maar ook de firma die ze verkopen monteren ze, moet nogal een secuur werkje zijn.
-
bougimain
- Contacteer:
Ik heb verschillende soorten pinlocks in mijn handen gehad maar allemaal wel met malletje maar geen een met boor erbij hoor !!
Er moet een malletje en het juiste boortje worden bij geleverd.
Maar ook de firma die ze verkopen monteren ze, moet nogal een secuur werkje zijn.
met een schuifmaat de diameter meten van het rubber pinnetje???
Ik heb opt ogenblik een Schuberth S1, en daar zit zo een aandampRelax schreef:Pinlock dus: wie heeft er ervaring mee? De reden van m'n vraag: bij -5 naar m'n werk, zo'n 65 km. Eerste 10 km gaan echt goed met dat spul. Niks aandampen. Dan begint het zoetjesaan, maar dat is geen aandamping, da's je reinste condens!!! Ik dacht dat Pinlock iets degelijker z'n werk zou doen, maar nada dus. Is het normaal dat er, na 20 km, zware condensatie aan de binnenkant komt te zitten, in die mate dat je geen hol meer ziet? Lijkt mij alleszins mogelijk, om natuurkundige redenen, maar toch...
Maar op mijn voorgaande helmen zijnde Shark met pinlock, had ik ook een wazig zicht na een tijdje wat je niet meer weg krijgt.
En dan heb ik een Arai gekocht met fogcity (verkleurend tegen de zon) wat vele beter is niks troubel zicht zelfs niet na 2 j intensief gebruik, wel is de verkleuring naar donker verdwenen heeft zo een gele schijn nu.
En heel invoudig in te plakken niks boren in je scherm daar krijg ik nog steeds koude rillingen van, van gaten in een perfect scherm te boren.
Maw als mijn aandamplaagje verdwenen is in mijn Schuberth S1 ga ik daar nen fogcity in plakken, de winkelier heeft die zelfs voor mij aangebracht in mijn arai van service gesproken
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid
Ja ik ben lid
-
edargpu
Mailtje is verzonden naar Termaatmotoren.motorboom schreef:Misschien kun jezelf even contact leggen en is hij bereid ze naar Belgie te sturen.
Van zodra ik antwoord krijg organiseer ik mits toestemming van de Mod.eventueel een groepsaankoop
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Het vizier kost bij hem 69 euro, en 20 euro per verzending (ongeacht het aantal vizieren).
Maken we een lijstje ?
Wie bestelt, en wie woont waar ?
Maken we een lijstje ?
-
edargpu
Net dezelfde mail gekregen,maar dacht te lezen dat het 20€ per verzending per vizier was dus vind ik er toch net iets overpetervdc schreef:Het vizier kost bij hem 69 euro, en 20 euro per verzending (ongeacht het aantal vizieren).
Maken we een lijstje ?
Of mocht ik de mail verkeerd begrepen hebben zie ik een bestelling wel zitten.
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""