Tot welk uur mag ik deze avond afkomen, zou mijn exemplaren ook willen afhalen, maar ik ga eerst ergens gaan eten
Grtz, Philip!
Mannekes, thanks om te reageren zodat ik geen 100km voor niets moest komen, want 'k had eigenlijk helemaal geen tijd om te passeren
Grtz, Philip!
P.S: Ohja, da klopt nie, 'k ben wel voor niks gepasseerd
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Relax schreef:Als mijnheer gediend wil worden, moet mijnheer maar een slaafje kopen.
De tijd die 't je kost om dit te typen had meer dan voldoende geweest om te reageren. Gewoon ff reageren en zeggen dat men voor 22u45 reeds weg zou zijn had genoeg geweest om me niet voor niks tot daar te laten komen.
Toch niet 't einde v.d wereld me dunkt
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
De kalender is prachtig en dat voor maar 10€
Pluim voor iedereen die dit tot stand gebracht hebben.
JüRgen schreef:
1) Prijs voor de kalender : 10 EUR
2) Aantal te drukken voor deze prijs : 300 stuks
3) De winst van dit project gaat naar een GOED DOEL !
Graag dus nog steeds foto's gevraagd om een ruime keuze te kunnen maken. We hopen op jullie gulle bestellingen om alles verkocht te krijgen, hoe meer we verkopen, hoe meer we kunnen schenken !
Misschien even vermelden voor welk goede doel het is zo kunnen we er nog wat meer verkopen met de vermelding welk doel.
Ondertussen ook m'n kalender bij JüRgen gaan afhalen, en ze zijn werkelijk prachtig, sommige foto's komen me bekend voor
Grtz, Philip!
Relax schreef:Als mijnheer gediend wil worden, moet mijnheer maar een slaafje kopen.
De tijd die 't je kost om dit te typen had meer dan voldoende geweest om te reageren. Gewoon ff reageren en zeggen dat men voor 22u45 reeds weg zou zijn had genoeg geweest om me niet voor niks tot daar te laten komen.
Toch niet 't einde v.d wereld me dunkt
Grtz, Philip!
Ik was er niet eens, slimpie, maar zeg nu zelf: hoe kan iemand weten, voor ie vertrekt, dat ie om 22.45 u al vertrekt in de Oase? En dan moeten ze je mail nog gelezen hebben. Of zo. Gebruik je gsm, joh.
Gisteren, trillend van de zenuwen (kan ook de buikgriep geweest zijn), eindelijk de nieuwe kalender opgehaald in Ter Heide. Toen ik er dan mee thuis kwam, ontpopte zich volgend gesprekje:
IK: "Schat, ik heb de nieuwe kalender bij en er worden ook nog een paar extra activiteiten georganiseerd"
ZIJ: "Noteer die dan maar al direct op uwe nieuwe kalender"
IK: "Oké ..... ..... ..... ..... dat gaat niet "
Een CLUBkalender waar je de CLUBactiviteiten niet eens kan op noteren ..... beetje veel jammer, hé
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.