Ludo
04/11/2007 - Invriesrit
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
04/11/2007 - Invriesrit
Bestaat er een GPS route van de Invriesrit en wanneer is deze beschikbaar?
Ludo
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Sven 12RT
luc boxer schreef:Sven 12RT schreef:Ik had toen een droge leverMaar hopelijk hebben ze in de N8M= hun service wat aangepast. Dat van vorig jaar ligt me nog wat op de lever.![]()
![]()
![]()
http://lucboxer.smugmug.com/gallery/2095974#108147417
Ik kan niet volgen....

We zullen er zijn... GPS reeds een paar dagen aangevraagd maar nog niets ontvangen
GRTS Danny
Dat laatste ritje pak ik ook nog gauw mee
Als ik die gps-route tenminste tijdig aankrijg, want ik moet ze natuurlijk nog omzetten
Als ik die gps-route tenminste tijdig aankrijg, want ik moet ze natuurlijk nog omzetten
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

YOO
Damn, zou héél graag komen, maar 'k vertrek 's avonds wederom naar 't verre Zweden voor 't werk, miljaarde
Grtz, Philip!
Damn, zou héél graag komen, maar 'k vertrek 's avonds wederom naar 't verre Zweden voor 't werk, miljaarde
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
*ChArRaKe*
Gewoon proberen zou ik zeggen. 'k Zal een klein afstandje laten en dan weet ik het ook ineens, hécharrake schreef:wim links of rechts rijden ?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Blijven bidden Danny, dan stuurt ons Heer ze zeker doorRUSOR schreef:
GPS reeds een paar dagen aangevraagd maar nog niets ontvangen

-
sprint
ik heb zelf ook nog geen route doorgekregen.
Misschien moet de route nog een laatste keer test-gereden worden, voor we ze krijgen
Misschien moet de route nog een laatste keer test-gereden worden, voor we ze krijgen
Laatst gewijzigd door sprint op 31 okt 2007, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Lid BMW MC Vlaanderen