ze klappen van windkracht 10 op zee

Moderator: GVN

Voorrang van links of rechts kennen ze er niet.RopaS schreef:Veel leute aan de England Riders en hou het 'verkeerd'.
Is het daar voorrang van "links" ?
Marc L.

( boten wachten nu eenmaal niet en motaars kunnen nu eenmaal de tijd niet inschatten, zeker als ze ginderachter met hun uur liggen te prutsen
  ( boten wachten nu eenmaal niet en motaars kunnen nu eenmaal de tijd niet inschatten, zeker als ze ginderachter met hun uur liggen te prutsen    
   ) kortom een weekend om nooit te vergeten met natuurlijk hoooopen foto's.
 ) kortom een weekend om nooit te vergeten met natuurlijk hoooopen foto's. 
  ,zal de engelse mentaliteit zijn zeker?
 ,zal de engelse mentaliteit zijn zeker?

) alsook alle aangename weerziens en kennismakingen onderweg. Dikke boterham om maar te zeggen dat het een fijn weekend was
 ) alsook alle aangename weerziens en kennismakingen onderweg. Dikke boterham om maar te zeggen dat het een fijn weekend was   

Motoren zijn dezelfde als bij ons.charrake schreef:Hey Tweecylinderke...
Ik heb daar ook over nagedacht worom die mannen nie groeten ... ge zag er af en toe ne keer eenen me zijn been zwieren of zijn hoofd opheffen, maar ik denk ( ben niet zeker ) dat die motoren ginder niet omgebouwd zijn wat betreft de gashendel enz ... stel dat ze rondrijden met een "normale" moto gelijk den onzen, dan moet het hand van de gas en als ze dat doen gaan ze gegarandeerd op hunnen bek of gaan ze op zijn minst hun ego schenden !

Ofwel zijn het gestampte boeren, egotrippers, hooligans of kweetniewa allemaal maar ik denk dat het wel aan de motor zal liggen.
Groeten.
 .
 . 
  )
 ) en rond 3u30 bij 0,5° vertrokken richting Calais.
 en rond 3u30 bij 0,5° vertrokken richting Calais.

Lid BMW MC Vlaanderen
 Lid BMW MC Vlaanderen 

UITVLUCHTEN ..... UITVLUCHTEN ..... UITVLUCHTEN .....jakke schreef:Of moesten werken ! Of hadden familiale verplichtingen !!JH. schreef: De afwezigen hadden ongelijk, of waren bang van water zodat ze niet ingeschreven waren.
Of hebben niet zoveel vrije tijd als anderen.

Slecht karakter !!BiemeRT schreef:UITVLUCHTEN ..... UITVLUCHTEN ..... UITVLUCHTEN .....jakke schreef:Of moesten werken ! Of hadden familiale verplichtingen !!JH. schreef: De afwezigen hadden ongelijk, of waren bang van water zodat ze niet ingeschreven waren.
Of hebben niet zoveel vrije tijd als anderen.