Even tonen wat ik bedoel;

Nu ben ik het deftig beu en vliegt de GS "brol" de deur uit.
Denk dat ik mij is ga wagen aan een RT. Een 1150 zal het zeker niet worden,maar overweeg een 1100 RT bj 2000.
Moderator: GVN

Kompleet mee eens, maar toch droom ik nog van de GSA zenne, het blijft een mooie moto met een fantastisch stuurgedrag.J-P schreef:En jij denkt dat het aan het type ligt? Het ligt aan het logo... Ik zou voor een R100GS gaan. Heb je een degelijker motor met een fijn stuurkarakter.![]()
Maar wetende wat ik nu weet kijk ik stiekem weer naar Honda`s, alleen jammer dat die nieuwe alp te licht is en de Valmaarnero te lelijk en met ketting...
Met een goed afgestelde scott oiler op de ketting kun je makkelijk rond de 40k doen met een degelijke ketting. Maar idd we zijn wel verwend met die cardan's natuurlijkJ-P schreef:Mij wel. Ik heb al 2 kettingfietsen, 3 is net teveel. Daarbij, met 60.000 km per jaar loopt een ketting ook in de papieren...
Je kan wel zuchten maar eerst begin je met een opmerking over dat er off topic geleuterd wordt en vervolgens kom je met een verhaal over je ervaringen van afgelopen week en een slagschip, wat wil je nou man? Voeg dan zelf wat nuttigs toe of zeg niets als het je zo stoort.Dusoif schreef:zucht
Ik ben van een 1200GS naar een Varadero gegaan. Het rijplezier op de GS zorgde voor een brede smile maar de Varadero moet niet veel onderdoen en vooral de zorgeloze km's zorgen voor nog een bredere smile !!!!George Michael schreef:J-P, inderdaad een Honda Varadero met cardan zou het lekkerder maken. Wel mag de Varadero een meer stoer uiterlijk krijgen. Heb ooit gekeken naar deze motor, maar het gedoe met een ketting als je het hele jaar door rijdt wil ik niet.