16/09/2007 - Hervelandrit
Moderator: GVN
					Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
	Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Ik kan dat getuige John want ik heb dat heel de dag kunnen aanzien, maar idd NERGENS een bezinestation dat open was en dus ook geen perslucht.John schreef:
Den achterband staat er juist niet genoeg op om te zien hoe weinig lucht er in zat. Maar het was een belevenis apart, dat wel.
Trouwens nog bedankt voor je aangename gezelschap en dat van je vrouwtje net als Tim (Geesje Beemer) en Frank (Frank Beeper). 't Was heel tof

en tot de volgende
 en tot de volgende  
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Na lang zoeken heb ik toch een Esso gevonden die open was, want ik had wa olie nodigBiemeRT schreef:Ik kan dat getuige John want ik heb dat heel de dag kunnen aanzien, maar idd NERGENS een bezinestation dat open was en dus ook geen perslucht.John schreef:
Den achterband staat er juist niet genoeg op om te zien hoe weinig lucht er in zat. Maar het was een belevenis apart, dat wel.
Trouwens nog bedankt voor je aangename gezelschap en dat van je vrouwtje net als Tim (Geesje Beemer) en Frank (Frank Beeper). 't Was heel tof
en tot de volgende

Was vergeten olie kappen thuis

08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid

Ja ik ben lid

- 
				Hendrik RT
- Contacteer:
Niet meer nodig zeker!
Dag iedereen!
Voor zover er nog interesse is in een paar fotokes en een vernietigend...HIER kan je gaan kijken. 

Voor herhaling vatbaar, een uurtje vroeger vertrekken en zien dat er geen afspraken gemaakt zijn voor 's avonds... 

Hartelijk proficiat boxer en boxster
HendrikRT

Voor zover er nog interesse is in een paar fotokes en een vernietigend...HIER kan je gaan kijken.

Voor herhaling vatbaar, een uurtje vroeger vertrekken en zien dat er geen afspraken gemaakt zijn voor 's avonds...

HendrikRT
Verslagskes van sommige ritten + foto's (na 2005) nog steeds te vinden op http://www.atmikes.be

- 
				Hendrik RT
- Contacteer:
Re : Verslagje
@boxer :
Het is maar een persoonlijk "verhaaltje" van mijn "ervaringen" van de dag ( rit ), die niet altijd/nooit overeenkomen met die van anderen. Door reacties uit het verleden ben ik overgegaan tot het bijschrijven van dat zinnetje, omdat als ik iets niet goed vind het ook schrijf. Daarom staan de tekstjes/foto's ook op een andere site los van het BMW forum.
Groetjes en nogmaals bedankt voor het organiseren van "de" rit
HendikRT

Het is maar een persoonlijk "verhaaltje" van mijn "ervaringen" van de dag ( rit ), die niet altijd/nooit overeenkomen met die van anderen. Door reacties uit het verleden ben ik overgegaan tot het bijschrijven van dat zinnetje, omdat als ik iets niet goed vind het ook schrijf. Daarom staan de tekstjes/foto's ook op een andere site los van het BMW forum.
Groetjes en nogmaals bedankt voor het organiseren van "de" rit

HendikRT
Verslagskes van sommige ritten + foto's (na 2005) nog steeds te vinden op http://www.atmikes.be

- 
				christobal

En tijdens zijn vogelobservatie de sleutels op het contact van de motor laten steken

Man ... man .. man ... als dat maar goed afloopt

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

- 
				geesje beemer
He Beemerke.... wacht maar tot nog eens voorvalt... dan zullen we de sleutel laten liggen en de RT laten verdwijnenBiemeRT schreef:
En tijdens zijn vogelobservatie de sleutels op het contact van de motor laten steken
Man ... man .. man ... als dat maar goed afloopt

Zo'n foto's op forum zetten... der lezen kinderen mee hoor

GRTS Danny
Re: Niet meer nodig zeker!
Weeral goed geschreven en perfect weergegeven hoe ik het ook heb ervaren.... En nog een bloempot verdiend Hendrik voor het vinden van een cafe dat niet op de roadbook stondHendrik RT schreef:Dag iedereen!
HendrikRT

Doe zo voort en tot de volgende
GRTS Danny
Nu nie meer (forum = banned door "The Nanny")RUSOR schreef:Zo'n foto's op forum zetten... der lezen kinderen mee hoor

Is gewoon een onderdeel van de software: als een TomTom voelt dat je gaat parkeren geeft hij automatisch aan waar dit het beste kan op dat moment op die specifieke baanluc boxer schreef:Dit doet BiemerRT wel goed, maar ja hij heeft een voordeel die rijd met tom-tom en deze geeft de route naast de weg aan.

Heeft ne Garmin dat dan niet

Lid BMW MC Vlaanderen
 Lid BMW MC Vlaanderen