SPIII en Mapsource V9
Moderator: GVN
SPIII en Mapsource V9
beste,
momenteel heb ik een SPIII met city navigator V7.
Kan ik een update-cd aanschaffen en gebruiken van V9 of moet ik eerst V8 hebben?
Werkt V9 voor een SPIII?

momenteel heb ik een SPIII met city navigator V7.
Kan ik een update-cd aanschaffen en gebruiken van V9 of moet ik eerst V8 hebben?
Werkt V9 voor een SPIII?
DKW SB200(1937)+GS1200R(2005)

- 
				Iron Gonzo
ik heb de NT versie en die werkt dus inderdaad niet®win schreef:Je kunt probleemloos van City Navigator Europe versie 7 naar versie 9. Even opletten dat je de OT versie hebt (voor SP III en SP26xx). De NT versie is voor de nieuwere GPS modellen (SP28xx, Zumo, enz.)

als iemand mij kan helpen aan de CD-rom met de OT versie aub

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit

TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
- 
				TonTon
je hebt pmIRON GONZO schreef:ik heb de NT versie en die werkt dus inderdaad niet®win schreef:Je kunt probleemloos van City Navigator Europe versie 7 naar versie 9. Even opletten dat je de OT versie hebt (voor SP III en SP26xx). De NT versie is voor de nieuwere GPS modellen (SP28xx, Zumo, enz.)
als iemand mij kan helpen aan de CD-rom met de OT versie aub

- 
				TonTon
euh nog nooit gehoord van een "OT" versie , bedoel je daarmee de "CN" ( City Navigator ) versie ? ik heb een 2610 en een DVD V9 , is een "CN" versie....®win schreef:Je kunt probleemloos van City Navigator Europe versie 7 naar versie 9. Even opletten dat je de OT versie hebt (voor SP III en SP26xx). De NT versie is voor de nieuwere GPS modellen (SP28xx, Zumo, enz.)
- 
				TonTon
- 
				Transalpje
CN staat niet voor OT.
CN = city navigator.
Daarin heb je twee versies een CN V9 NT versie, die gecomprimeerde mappen bevat, en dus alleen geschikt voor de nieuwere toestellen.
Daarnaast heb je de gewone CN V9, waar dezelfde mappen opstaan maar NIET gecomprimeerd.
Voor een streetpilot III heb je dus de gewone versie nodig, niet de NT versie.

CN = city navigator.
Daarin heb je twee versies een CN V9 NT versie, die gecomprimeerde mappen bevat, en dus alleen geschikt voor de nieuwere toestellen.
Daarnaast heb je de gewone CN V9, waar dezelfde mappen opstaan maar NIET gecomprimeerd.
(2004) Honda Transalp - (2006) BMW F800ST - (2008) R1200GS
http://users.telent.be/transalpje

http://users.telent.be/transalpje
- 
				TonTon
aha wééral iets bijgeleerd , dat wist ik niet van die 2 versies van CNTransalpje schreef:CN staat niet voor OT.
CN = city navigator.

.
 .