k100
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
Re: k100
mijne staat niet in een museum, of welelrubio schreef:zijn hier nog mensen die met een k100 rijden of staan die al allemaal in het museum
kijk maar bij techniek, dan kan je mijn Ktje vinden in zijn huidige toestand
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
DJAIRO
Ja,ik was één van de laatste kwibussennaftje schreef:Alleen van die rare kwiebussen zoals wij he Sprintsprint schreef:Een K 100, wie wil daar nu nog mee rijden![]()
![]()
Greetz, J-P
Ik zou er terug één willen kopen voor m'n vrouwtje,als de kids wat groter zijn,en we wat meer tijd hebben om samen uit te rijden.
Frank
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
En ik rij ook nog met veel plezier op m'n K(aatje)75S uit 1986, met nog maar 23500 km. gereden. Dat lag meer aan de 1e eigenaar, want die had er in bijna 20 jaar maar 11000 mee gereden?!
Heb nog nooit een motor zó lang in mijn bezit gehad; nu inmiddels 20 maanden!
.... en nog geen enkele behoefte aan wat anders.
Wat zou dat toch zijn met die (oude) K-serie, dat (bijna) iedereen er met liefde over praat-, en of aan terugdenkt?!

Mvgr.
@Mathé
Heb nog nooit een motor zó lang in mijn bezit gehad; nu inmiddels 20 maanden!
Wat zou dat toch zijn met die (oude) K-serie, dat (bijna) iedereen er met liefde over praat-, en of aan terugdenkt?!

Mvgr.
@Mathé
BMW K75 1988 / Yamaha XT660R 2009 / Suzuki X7 GT250 1978 ..... hond(je) heet 'Beemer'.
-
ridge runner
Niks museum: K100 RS bj. 1984, nog 2 jaar en dan is ie officieel oldtimer. De meest moderne oldtimer -moto op de weg ,met technologie waar veel fabrikanten pas nu , (noodgedwongen door de emissienormen) naar overschakelen. computer, injection, speedo-meter by wire, auto-turn off signals...enz;elrubio schreef:zijn hier nog mensen die met een k100 rijden of staan die al allemaal in het museum
Bovendien nog in je buurt, Elrubio. Veerle, op 10 km van Diest !
grt,
Jos
-
Iron Gonzo
joepieridge runner schreef:Niks museum: K100 RS bj. 1984, nog 2 jaar en dan is ie officieel oldtimer. De meest moderne oldtimer -moto op de weg ,met technologie waar veel fabrikanten pas nu , (noodgedwongen door de emissienormen) naar overschakelen. computer, injection, speedo-meter by wire, auto-turn off signals...enz;elrubio schreef:zijn hier nog mensen die met een k100 rijden of staan die al allemaal in het museum
Bovendien nog in je buurt, Elrubio. Veerle, op 10 km van Diest !
grt,
Jos
ik heb een zeer technologisch museeum stuk
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Mijne ex politie k100
Mijne ex politie k100 die ik omgebouwd heb en ondertussen 133000km heeft.
Rijd ik nog weekelijke met rond
Rijd ik nog weekelijke met rond
hm, ik (ook van 76 trouwens) was na een K100 naked verkocht aan de k-reeks, nu sinds het voorjaar op pad met een K100rs van 88, gekocht van eerste eigenaar, super onderhouden, met vandaag 129955 km erop. Super machine, los van die kapotte startmotor en bijgevolg opgeblazen batterij voorbije zondag
Maar alla, over een dikke week zijn we weer een weekend de ardennen / noord-frankrijk in ermee. K rules.
Maar alla, over een dikke week zijn we weer een weekend de ardennen / noord-frankrijk in ermee. K rules.
BMW K100rs 1988, going strong!
Vandaag een K100LT als vervangmotor gehad.
Bij traag rijden trilt dat nogal en aan mijn voeten kietelt het.
Motor klinkt als een turbine en bij goed optrekken heb je het gevoel van de grond te komen
's Nachts wordt de dashbord verlichting mooi en meermaals gereflecteerd in de ruit en om je helemaal te verblinden staan er kanjers van waarschuwingslampjes voor de knipperlichten op die dan nog voorzien zijn van een miniatuur schijnwerper.
Plezant om mee te rijden maar 'k zal toch blij zijn om morgen terug van de luxe van mijn RTke te kunnen genieten.
Bij traag rijden trilt dat nogal en aan mijn voeten kietelt het.
Motor klinkt als een turbine en bij goed optrekken heb je het gevoel van de grond te komen
's Nachts wordt de dashbord verlichting mooi en meermaals gereflecteerd in de ruit en om je helemaal te verblinden staan er kanjers van waarschuwingslampjes voor de knipperlichten op die dan nog voorzien zijn van een miniatuur schijnwerper.
Plezant om mee te rijden maar 'k zal toch blij zijn om morgen terug van de luxe van mijn RTke te kunnen genieten.
Gele: wel snel , niet rap