Rubber streep op kofferdeksel

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

RoadsterPaultje

Rubber streep op kofferdeksel

Bericht door RoadsterPaultje »

Bij het afstappen heb ik met de zool van mijn laars de kofferdeksel geraakt (niet meer zo soepel als 10 jaar geleden). Ik heb nu een fraaie streep van 10 cm lang en 0.5 cm breed op de deksel staan. Het lijkt erop dat het rubber van de zool is. Probleem is dat het er niet meer af krijg met een sopje en een spons. Iemand tips?
Triker

Re: Rubber streep op kofferdeksel

Bericht door Triker »

RoadsterPaultje schreef:Bij het afstappen heb ik met de zool van mijn laars de kofferdeksel geraakt (niet meer zo soepel als 10 jaar geleden). Ik heb nu een fraaie streep van 10 cm lang en 0.5 cm breed op de deksel staan. Het lijkt erop dat het rubber van de zool is. Probleem is dat het er niet meer af krijg met een sopje en een spons. Iemand tips?
goede simonis of WD40
K1200GT

Bericht door K1200GT »

Inderdaad, elke goede polish, gevolgd door wax (om te verzegelen) lost dit voor je op. Ik zweerde vroeger bij A1 Speed Polish en Speed Wax http://www.wackchem.com/a1-speed-wax-pl ... 500ml.html, maar, omdat voor een BMW het beste nog niet goed genoeg :lol: is, wordt mijn beestje nu met Swissol verwend 8)
RoadsterPaultje

Bedankt voor de tips maar ik moet er wel bij zeggen dat het om de zwarte (ongespoten) koffers gaat. Polish gaat dus niet, denk ik. WD40 is te proberen.
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

volgende keer op uw kousen rijden...
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
RoadsterPaultje

Of de WD40 gebruiken om de gewrichten te smeren......
Triker

Bericht door Triker »

RoadsterPaultje schreef:Of de WD40 gebruiken om de gewrichten te smeren......
Straks zeggen ze nog doe WD40 aan de rubbers van uw zool :lol:
K1200GT

Bericht door K1200GT »

:idea: Al met cockpitspray geprobeerd? (op de koffer, niet de zolen :lol: )
naftje

Bericht door naftje »

PierreRT schreef:
RoadsterPaultje schreef:Of de WD40 gebruiken om de gewrichten te smeren......
Straks zeggen ze nog doe WD40 aan de rubbers van uw zool :lol:
Yep, kunnen ze zeggen "Hij glijdt over de baan" :wink:
J
Contacteer:

Bericht door J »

Stevig wrijven met een katoenen doek? moet er normaal dan ook afgaan, zelfs zonder product.

anders slijpschijf en stuk uitslijpen :mrgreen:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
SBK_Mario

Bericht door SBK_Mario »

Doe WD40 aan de rubbers van uw zool !!!! :D :D :D :D :D
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Probeer eens een gom, ik heb dit ook al gehad vroeger en was weg met een goede grote gom

RoadsterPaultje schreef:Bij het afstappen heb ik met de zool van mijn laars de kofferdeksel geraakt (niet meer zo soepel als 10 jaar geleden). Ik heb nu een fraaie streep van 10 cm lang en 0.5 cm breed op de deksel staan. Het lijkt erop dat het rubber van de zool is. Probleem is dat het er niet meer af krijg met een sopje en een spons. Iemand tips?
Afbeelding
Triker

Bericht door Triker »

SBK_Mario schreef:Doe WD40 aan de rubbers van uw zool !!!! :D :D :D :D :D
LOL, kwistet, kwistet !!!! :roll: :? :wink:
Triker

Bericht door Triker »

bougimain schreef:Probeer eens een gom, ik heb dit ook al gehad vroeger en was weg met een goede grote gom
Keere weerom, reuze, reuze, keere weerom reuzegom :lol:
Heu ik wijk weer af zeker? :roll:

Raar hee, aan de reacties kun je duidelijk zien dat iedereen goed gemutst is vanwege het goede weer :wink:
Laatst gewijzigd door Triker op 20 jun 2007, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Goe weer dat wel maar motor in panne, water in reservoir, gaan tanken waar er water in de benzine was maar eigenaar van de bezinepomp gaat alle kosten vergoeden.
Shit Shit shit :evil: :evil: :evil:
PierreRT schreef:
bougimain schreef:Probeer eens een gom, ik heb dit ook al gehad vroeger en was weg met een goede grote gom
quote]

Raar hee, aan de reacties kun je duidelijk zien dat iedereen goed gemutst is vanwege het goede weer :wink:
Afbeelding
J
Contacteer:

Bericht door J »

bougimain schreef:Goe weer dat wel maar motor in panne, water in reservoir, gaan tanken waar er water in de benzine was maar eigenaar van de bezinepomp gaat alle kosten vergoeden.
Shit Shit shit :evil: :evil: :evil:
PierreRT schreef:
quote]

Shit man, waar heb je dat meegemaakt. Ik heb daar altijd al een schrik van. Met injectiepompen is dat een ramp.

Is het een grote pomp van een bekend merk of is het een 'witte' pomp zoals ze deze noemen?

J
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Nee nee t'was een grote pomp, waar ik liever het merk niet van vernoem bij een wit product ga ik nooit of nooit
En alles moeten demonteren tank leegmaken benzinepomp uitblazen nieuwe benzinefilter en nog het een en het ander aan de injectie morgen weet ik de prijs als hij klaar is hoop ik toch.
maar ik ben hier ook aan het afdwalen :wink:
Shit man, waar heb je dat meegemaakt. Ik heb daar altijd al een schrik van. Met injectiepompen is dat een ramp.

Is het een grote pomp van een bekend merk of is het een 'witte' pomp zoals ze deze noemen?

J
Afbeelding
Triker

Bericht door Triker »

bougimain schreef:Nee nee t'was een grote pomp, waar ik liever het merk niet van vernoem bij een wit product ga ik nooit of nooit
En alles moeten demonteren tank leegmaken benzinepomp uitblazen nieuwe benzinefilter en nog het een en het ander aan de injectie morgen weet ik de prijs als hij klaar is hoop ik toch.

J
Ik heb een sterk vermoeden dat het bij de Shell of de Jet of de Q8 of de Total of de Esso of de Texaco was !!!

En om terug te komen op het rubber op de koffer; Veet al geprobeerd ???
Laatst gewijzigd door Triker op 20 jun 2007, 19:28, 2 keer totaal gewijzigd.
J
Contacteer:

Bericht door J »

bougimain schreef:Nee nee t'was een grote pomp, waar ik liever het merk niet van vernoem bij een wit product ga ik nooit of nooit

J
Afdwalen, nee niet echt, misschien gaat die streep er wel af met water en naft......
:wink:

J
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Ha Ha Ha grappig :evil: maar wel goe gevonden & wie weet gaat ze ermee af die streep, mijn garagist heeft de benzine die in mijn tank zat met het water in een emmer gedaan als je wilt
RoadsterPaultje mag je het gratis komen afhalen :lol: :lol:
Afdwalen, nee niet echt, misschien gaat die streep er wel af met water en naft......

J
Afbeelding
Triker

Bericht door Triker »

bougimain schreef:Ha Ha Ha grappig :evil: maar wel goe gevonden & wie weet gaat ze ermee af die streep, mijn garagist heeft de benzine die in mijn tank zat met het water in een emmer gedaan als je wilt

J
Kom kom, geef maar toe, eigenlijk zijt ge een klimaatfreak en wou ge eens proberen om wa water bij de naft te doen. :lol:
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Nee Nee maar ik moet wel veel water in mijn wijn doen voor het ogenblik want het is de moment dat we de belastingsaangiftes invullen en ik werk dan ook voor de gemeente St jans molenbeek waar veel NIEUWE BELGEN wonen als je mij begrijpt Man Man Man Mizerie Mizerie :x :x

PierreRT schreef:
bougimain schreef:Ha Ha Ha grappig :evil: maar wel goe gevonden & wie weet gaat ze ermee af die streep, mijn garagist heeft de benzine die in mijn tank zat met het water in een emmer gedaan als je wilt

J
Kom kom, geef maar toe, eigenlijk zijt ge een klimaatfreak en wou ge eens proberen om wa water bij de naft te doen. :lol:
Afbeelding
Triker

Bericht door Triker »

bougimain schreef:Man Man Man Mizerie Mizerie :x :x
Verdekke 't is de Fernand van de kampioenen toch nie zeker ??
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Ik ben wel e wa minder lelijk :lol:

PierreRT schreef:
Afbeelding
Triker

Bericht door Triker »

bougimain schreef:Ik ben wel e wa minder lelijk :lol:

PierreRT schreef:
Lelijk is relatief hee :wink:
Plaats reactie