Rubber streep op kofferdeksel
Moderator: GVN
-
RoadsterPaultje
Rubber streep op kofferdeksel
Bij het afstappen heb ik met de zool van mijn laars de kofferdeksel geraakt (niet meer zo soepel als 10 jaar geleden). Ik heb nu een fraaie streep van 10 cm lang en 0.5 cm breed op de deksel staan. Het lijkt erop dat het rubber van de zool is. Probleem is dat het er niet meer af krijg met een sopje en een spons. Iemand tips?
-
Triker
Re: Rubber streep op kofferdeksel
goede simonis of WD40RoadsterPaultje schreef:Bij het afstappen heb ik met de zool van mijn laars de kofferdeksel geraakt (niet meer zo soepel als 10 jaar geleden). Ik heb nu een fraaie streep van 10 cm lang en 0.5 cm breed op de deksel staan. Het lijkt erop dat het rubber van de zool is. Probleem is dat het er niet meer af krijg met een sopje en een spons. Iemand tips?
Inderdaad, elke goede polish, gevolgd door wax (om te verzegelen) lost dit voor je op. Ik zweerde vroeger bij A1 Speed Polish en Speed Wax http://www.wackchem.com/a1-speed-wax-pl ... 500ml.html, maar, omdat voor een BMW het beste nog niet goed genoeg
is, wordt mijn beestje nu met Swissol verwend 
-
RoadsterPaultje
-
RoadsterPaultje
-
Triker
-
bougimain
- Contacteer:
Probeer eens een gom, ik heb dit ook al gehad vroeger en was weg met een goede grote gom
RoadsterPaultje schreef:Bij het afstappen heb ik met de zool van mijn laars de kofferdeksel geraakt (niet meer zo soepel als 10 jaar geleden). Ik heb nu een fraaie streep van 10 cm lang en 0.5 cm breed op de deksel staan. Het lijkt erop dat het rubber van de zool is. Probleem is dat het er niet meer af krijg met een sopje en een spons. Iemand tips?
-
Triker
Keere weerom, reuze, reuze, keere weerom reuzegombougimain schreef:Probeer eens een gom, ik heb dit ook al gehad vroeger en was weg met een goede grote gom
Heu ik wijk weer af zeker?
Raar hee, aan de reacties kun je duidelijk zien dat iedereen goed gemutst is vanwege het goede weer
Laatst gewijzigd door Triker op 20 jun 2007, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bougimain
- Contacteer:
Goe weer dat wel maar motor in panne, water in reservoir, gaan tanken waar er water in de benzine was maar eigenaar van de bezinepomp gaat alle kosten vergoeden.
Shit Shit shit
Shit Shit shit
PierreRT schreef:bougimain schreef:Probeer eens een gom, ik heb dit ook al gehad vroeger en was weg met een goede grote gom
quote]
Keere weerom, reuze, reuze, keere weerom reuzegom![]()
Raar hee, aan de reacties kun je duidelijk zien dat iedereen goed gemutst is vanwege het goede weer
Shit man, waar heb je dat meegemaakt. Ik heb daar altijd al een schrik van. Met injectiepompen is dat een ramp.bougimain schreef:Goe weer dat wel maar motor in panne, water in reservoir, gaan tanken waar er water in de benzine was maar eigenaar van de bezinepomp gaat alle kosten vergoeden.
Shit Shit shit![]()
![]()
![]()
PierreRT schreef:bougimain schreef:Probeer eens een gom, ik heb dit ook al gehad vroeger en was weg met een goede grote gom
quote]
Keere weerom, reuze, reuze, keere weerom reuzegom![]()
Is het een grote pomp van een bekend merk of is het een 'witte' pomp zoals ze deze noemen?
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
bougimain
- Contacteer:
Nee nee t'was een grote pomp, waar ik liever het merk niet van vernoem bij een wit product ga ik nooit of nooit
En alles moeten demonteren tank leegmaken benzinepomp uitblazen nieuwe benzinefilter en nog het een en het ander aan de injectie morgen weet ik de prijs als hij klaar is hoop ik toch.
maar ik ben hier ook aan het afdwalen
En alles moeten demonteren tank leegmaken benzinepomp uitblazen nieuwe benzinefilter en nog het een en het ander aan de injectie morgen weet ik de prijs als hij klaar is hoop ik toch.
maar ik ben hier ook aan het afdwalen
Shit man, waar heb je dat meegemaakt. Ik heb daar altijd al een schrik van. Met injectiepompen is dat een ramp.
Is het een grote pomp van een bekend merk of is het een 'witte' pomp zoals ze deze noemen?
J
-
Triker
Ik heb een sterk vermoeden dat het bij de Shell of de Jet of de Q8 of de Total of de Esso of de Texaco was !!!bougimain schreef:Nee nee t'was een grote pomp, waar ik liever het merk niet van vernoem bij een wit product ga ik nooit of nooit
maar ik ben hier ook aan het afdwalen![]()
Shit man, waar heb je dat meegemaakt. Ik heb daar altijd al een schrik van. Met injectiepompen is dat een ramp.
J
En om terug te komen op het rubber op de koffer; Veet al geprobeerd ???
Laatst gewijzigd door Triker op 20 jun 2007, 19:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Afdwalen, nee niet echt, misschien gaat die streep er wel af met water en naft......bougimain schreef:Nee nee t'was een grote pomp, waar ik liever het merk niet van vernoem bij een wit product ga ik nooit of nooit
maar ik ben hier ook aan het afdwalen![]()
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
bougimain
- Contacteer:
Ha Ha Ha grappig
maar wel goe gevonden & wie weet gaat ze ermee af die streep, mijn garagist heeft de benzine die in mijn tank zat met het water in een emmer gedaan als je wilt
RoadsterPaultje mag je het gratis komen afhalen
RoadsterPaultje mag je het gratis komen afhalen
Afdwalen, nee niet echt, misschien gaat die streep er wel af met water en naft......
![]()
J
-
Triker
Kom kom, geef maar toe, eigenlijk zijt ge een klimaatfreak en wou ge eens proberen om wa water bij de naft te doen.bougimain schreef:Ha Ha Ha grappigmaar wel goe gevonden & wie weet gaat ze ermee af die streep, mijn garagist heeft de benzine die in mijn tank zat met het water in een emmer gedaan als je wilt
RoadsterPaultje mag je het gratis komen afhalen![]()
![]()
Afdwalen, nee niet echt, misschien gaat die streep er wel af met water en naft......
![]()
J
-
bougimain
- Contacteer:
Nee Nee maar ik moet wel veel water in mijn wijn doen voor het ogenblik want het is de moment dat we de belastingsaangiftes invullen en ik werk dan ook voor de gemeente St jans molenbeek waar veel NIEUWE BELGEN wonen als je mij begrijpt Man Man Man Mizerie Mizerie
PierreRT schreef:Kom kom, geef maar toe, eigenlijk zijt ge een klimaatfreak en wou ge eens proberen om wa water bij de naft te doen.bougimain schreef:Ha Ha Ha grappigmaar wel goe gevonden & wie weet gaat ze ermee af die streep, mijn garagist heeft de benzine die in mijn tank zat met het water in een emmer gedaan als je wilt
RoadsterPaultje mag je het gratis komen afhalen![]()
![]()
![]()
J
-
Triker
Verdekke 't is de Fernand van de kampioenen toch nie zeker ??bougimain schreef:Man Man Man Mizerie Mizerie![]()
![]()
-
bougimain
- Contacteer:
Ik ben wel e wa minder lelijk
PierreRT schreef:Verdekke 't is de Fernand van de kampioenen toch nie zeker ??bougimain schreef:Man Man Man Mizerie Mizerie![]()
![]()
-
Triker
Lelijk is relatief heebougimain schreef:Ik ben wel e wa minder lelijk![]()
PierreRT schreef:Verdekke 't is de Fernand van de kampioenen toch nie zeker ??bougimain schreef:Man Man Man Mizerie Mizerie![]()
![]()