Ritje Zeeland op 28 mei 2007
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Fox30
Ritje Zeeland op 28 mei 2007
Ik rij morgen één van de ritjes Zeeland van de voorbije jaren.
Zijn er geinteresseerden om mee te tuffen?
We zijn al met 2 RT's, met duo.
We maken er geen race van, dus rustig genieten van de dijken en waterpartijen.
We vertrekken om ca 9:30 in Brasschaat, maar kunnen richting Kapellen of Putte nog anderen oppikken.
Zijn er geinteresseerden om mee te tuffen?
We zijn al met 2 RT's, met duo.
We maken er geen race van, dus rustig genieten van de dijken en waterpartijen.
We vertrekken om ca 9:30 in Brasschaat, maar kunnen richting Kapellen of Putte nog anderen oppikken.
-
moh_fan
- Contacteer:
Re: Ritje Zeeland op 28 mei 2007
Gaat slecht weer worden, dus van waterpartijen kun je wellicht erg gaan genieten!Fox30 schreef:...genieten van de dijken en waterpartijen...
-
Fox30
Verwachting tot morgen middernacht
Dixit knmi:
Weer
zondag 27 mei en maandag 28 mei 2007
Vanmiddag vrijwel overal droog
Vanmiddag is het in het hele land (zo goed als) droog en hier en daar komen ook opklaringen voor. De middagtemperatuur loopt uiteen van 14 graden in het noordelijk kustgebied tot 19 graden in opklaringsgebieden. De wind waait op veel plaatsen uit een west tot zuidwestelijke richting. Alleen in het noordelijk kustgebied blijft de wind noord tot noordoost en is daar overwegend krachtig en mogelijk hard. Komende nacht is er tamelijk veel bewolking en met name het zuiden maakt kans op regen. Het wordt ongeveer 12 graden. Morgen overdag is het bewolkt en de zuidelijke helft krijgt af en toe lichte regen of motregen. Elders is een enkele bui niet uitgesloten. De middagtemperatuur wordt ongeveer 15 graden. De wind waait meest uit richtingen tussen noordwest en noord en is zwak tot matig. Later langs de westkust vrij krachtig of krachtig.
zondag 27 mei 2007 13.26 uur
Weer
zondag 27 mei en maandag 28 mei 2007
Vanmiddag vrijwel overal droog
Vanmiddag is het in het hele land (zo goed als) droog en hier en daar komen ook opklaringen voor. De middagtemperatuur loopt uiteen van 14 graden in het noordelijk kustgebied tot 19 graden in opklaringsgebieden. De wind waait op veel plaatsen uit een west tot zuidwestelijke richting. Alleen in het noordelijk kustgebied blijft de wind noord tot noordoost en is daar overwegend krachtig en mogelijk hard. Komende nacht is er tamelijk veel bewolking en met name het zuiden maakt kans op regen. Het wordt ongeveer 12 graden. Morgen overdag is het bewolkt en de zuidelijke helft krijgt af en toe lichte regen of motregen. Elders is een enkele bui niet uitgesloten. De middagtemperatuur wordt ongeveer 15 graden. De wind waait meest uit richtingen tussen noordwest en noord en is zwak tot matig. Later langs de westkust vrij krachtig of krachtig.
zondag 27 mei 2007 13.26 uur
-
Boskrabber
Een beetje gelijk gehad, het is tot dusver hier in Zeeland nog droog gebleven.moh_fan schreef:Ging uit van de voorspelling van ForecastFox. Zij geven voor morgen slecht weer op....
Maar.... Zeeland heeft van heel NL de meeste zon-uren per jaar!
Dus bij een beetje wisselvallige weersvoorspelling is het in Zeeland droog!
Goede en veilige tocht morgen!
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
Iron Gonzo
tot een uur of 17 is alles hier droog gebleven
daarna is het lichtjes beginnen gieten
daarna is het lichtjes beginnen gieten
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
John schreef:
Het was voor de 2de keer dat ik deze tour reed en weeral was het NAT
maar het gezeldschap heeft alles goedgemaakt
Houdoe
John schreef:
Helaba, Ik dacht dat ze al ne foto had gemaakt en draaide just mijne kop om, seWas ons Patrikske in slaap gedoezeld?
Het was voor de 2de keer dat ik deze tour reed en weeral was het NAT
maar het gezeldschap heeft alles goedgemaakt
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
ritje zeeland
He zeelandrijders
Ik woon zelf in Zeeland, een half uur van centrum Antwerpen. Ik ben benieuwd waar jullie rit naar toe ging. Hebben jullie een route?
Trouwens hier in Midden Zeeland viel het weer alleszins mee, een paar spetters vandaag meer niet.
Ik woon zelf in Zeeland, een half uur van centrum Antwerpen. Ik ben benieuwd waar jullie rit naar toe ging. Hebben jullie een route?
Trouwens hier in Midden Zeeland viel het weer alleszins mee, een paar spetters vandaag meer niet.
Laatst gewijzigd door KLT-SE op 29 mei 2007, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
pvde
- Contacteer:
Re: ritje zeeland
Yep,KLT-SE schreef:He zeelandrijders
Ik woon zelf in Zeeland, een half van Antwerpen. Ik ben benieuwd waar jullie rit naar toe ging. Hebben jullie een route?

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L