GSA 1150&1200 RIJDERS OPGELET...(NIEUWE AFSPRAAK)
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Nee, Voor iedereen die geintereseerd is in dit model..... Het is eigenlijk een babbeldag over de GSA... Dus als je interese hebt zeer welkomrudi g schreef:Enkel voor gsa 1150 & 1200 ?
Grtz Rudi
@Sven
Goed bezig.... ik ga waarschijnlijk in Merksem aanpikken.
GRTS Danny
Laatst gewijzigd door RUSOR op 08 mar 2007, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ga er ook terug bij zijn, ondertussen wel met mijn GSA. Vorige keer was ie nog niet geleverd.
Ik vertrek vanuit Tongeren, dus ik kom helemaal niet voorbij de verschillende stations. Van hieruit is het 180 km. Mijn route verloopt via Eindhoven, Nijmegen, Ede en Amersfoort.
Indien er kandidaten zijn om ook via deze route naar ginds te rijden, laat het maar weten.
Geesje Beemer mss? Of Nopa?
Ik vertrek vanuit Tongeren, dus ik kom helemaal niet voorbij de verschillende stations. Van hieruit is het 180 km. Mijn route verloopt via Eindhoven, Nijmegen, Ede en Amersfoort.
Indien er kandidaten zijn om ook via deze route naar ginds te rijden, laat het maar weten.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Ik zal deze vroege IR-trein niet halen denk ik.
Ik moet zaterdag tot s’nachts werken en zal zo vroeg niet uit mijn tram geraken.
Maar ik kom zeker.
Ik moet zaterdag tot s’nachts werken en zal zo vroeg niet uit mijn tram geraken.
Maar ik kom zeker.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC VlaanderenNopa, zit die dag IN de ic/irGS 'er schreef:Ik ga er ook terug bij zijn, ondertussen wel met mijn GSA. Vorige keer was ie nog niet geleverd.
GSA
@Sven,
normaal gezien sluit ik aan aan Texaco in Kruibeke
Greetz
normaal gezien sluit ik aan aan Texaco in Kruibeke
Greetz
Your heart is free, have the courage to follow it!
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
We kunnen mischien al eens een lijstje starten van diegene die meegaan van dit forum he.....Stoffel schreef:Was sagen Sie, plankskes ...
Was machen Sie, sinaasappelkistjes ...
Hoe meer ziel hoe meer vreugd. Euhm vraagske is er al een cijfer bekend van hoeveel CIDC leden er zijn?
Stoffel
Vul maar aan he mannen ik zal beginnen met de leider van het treintje....
De Sven
Rusor(hoogstwaarschijnlijk met madam Kris1200S)
.....
-
geesje beemer
Hey "GSer", sluit aan bij Mc Donalds in Merksem, en heb misschien nen duo bij. Tot dan.GS 'er schreef:Ik ga er ook terug bij zijn, ondertussen wel met mijn GSA. Vorige keer was ie nog niet geleverd.
g.b.
GEPAKT EN GEZAKT DE WEIDE WERELD IN, OP ZOEK NAAR HET AVONTUUR
-
geesje beemer
@geesje beemer:

Hebt ge een lief opgescharreld mss?geesje beemer schreef:Hey "GSer", sluit aan bij Mc Donalds in Merksem, en heb misschien nen duo bij. Tot dan.GS 'er schreef:Ik ga er ook terug bij zijn, ondertussen wel met mijn GSA. Vorige keer was ie nog niet geleverd.
g.b.
-
geesje beemer
Neen. Lang leve het vrijgezellenleven! Het "lief" dat 'k nu heb, klaagt en zaagt nooit, mag er elke dag op zitten, hoelang 'k maar wil. Het enige nadeel, ze kan ni wassen, plassen, strijken, kuisen, ... Maar ja, ge kunt ni alles hebben in't leven hé.GS 'er schreef:@geesje beemer:
Hebt ge een lief opgescharreld mss?geesje beemer schreef:Hey "GSer", sluit aan bij Mc Donalds in Merksem, en heb misschien nen duo bij. Tot dan.GS 'er schreef:Ik ga er ook terug bij zijn, ondertussen wel met mijn GSA. Vorige keer was ie nog niet geleverd.
g.b.
g.s.
GEPAKT EN GEZAKT DE WEIDE WERELD IN, OP ZOEK NAAR HET AVONTUUR
Daarvoor hebben ze poetsvrouwen uitgevonden.geesje beemer schreef:Neen. Lang leve het vrijgezellenleven! Het "lief" dat 'k nu heb, klaagt en zaagt nooit, mag er elke dag op zitten, hoelang 'k maar wil. Het enige nadeel, ze kan ni wassen, plassen, strijken, kuisen, ... Maar ja, ge kunt ni alles hebben in't leven hé.GS 'er schreef:@geesje beemer:
Hebt ge een lief opgescharreld mss?geesje beemer schreef: Hey "GSer", sluit aan bij Mc Donalds in Merksem, en heb misschien nen duo bij. Tot dan.
g.b.
g.s.