Mischien is dit iets dat ieder al weet,zoniet hier het antwoord!
Verbeter me indien onjuist
Hier in Bornem moeten we sinds en tijdje parkeergeld betalen,door een ticket te nemen,in het centrum.
Maar in het centrum zijn géén parkeerplaatsen voorzien voor motors,wel voor fietsen op de stoep.
Gistermorgen parkeerde ik m'n moto op een plaats voor auto's voorzien,zonder een ticketje te halen,waar zou ik het bevestigen????
Een attente automobilist zegde me,ge zult straks wel een boete hebben!!!!
Ik antwoorde,dat ik niet in de mogelijkheid was om dat ticketje te bevestigen aan m'n moto.
Na een tijdje terug bij m'n moto gekomen,nergens een boetepapiertje te zien,en verderop stond de politie!!!
Ben naar die mensen gestapt en beleefd gevraagd,wat de oplossing zou kunnen zijn voor motorrijders.
De agent,een zéér beleefde kerel antwoorde,dat het geen enkel probleem is,je mag je motorfiets in de parkeervakken plaatsen,en m'n hoeft er geen parkeerticket voor aan te schaffen!
Ook mag je de moto parkeren aan de fietsparking een 3 tal in de Boomstraat op de stoep,ik doe dat niet omdat die fietsen daar gesmeten worden en als ze omvallen op Uw moto heb je schade!!!
Enkel mag de moto niet op de stoep uitgezonderd de fietsparking geparkeerd worden,wat ik vroeger wel deed!!
Klopt dit,en langs deze weg weet iedereen die met de moto naar Bornem Centrum komt dat je gerust Uw moto gratis kan parkeren in de voorziene parkeerzone!!
Groetjes Frank