Hela hela een nieuwe op het forum.. Idd dat ben ik!
Moderator: GVN
Hela hela een nieuwe op het forum.. Idd dat ben ik!
Hallo allen en iedereen,
Bij deze wil ik me toch even voorstellen op het forum. Ik lees hier al enkele maanden mee naar aanleiding van de aanschaf nen R 1100 GS (men eerste motor trouwens maar heb er al veel zin in) maar vanmorgen heb ik me dan toch maar is voorgesteld! (Ik zag namelijk dat er een koffer set werd aangeboden en zo posten zonder jezelf kenbaar te maken leek me ook maar niets, zo enkel mee lezen heeft toch maar iets voyeuristisch..) Men naam is Jensz Oris en ik woon deels in Merksplas (in de stille kempen jawel!) en deels in de koekenstad Antwerpen waar ik momenteel verblijf voor de studies.. (ben nog bezig aan een master productinnovation and entrepreneurship en ook nog op zoek naar werk trouwens he he) En ja als je zo dagen achter je pc zit dan surf je al wat af op de informatiesnelweg eh, waar ik dan ook dit forum ondekt heb.. En idd genieten geblazen: zeer veel nuttige posts die me kunnen hebben helpen bij de aanschaf van men beemer en het verdere plezier dat ik er nog aan ga beleven. Vandaar allen alvast bedankt en ik zie jullie nog wel eens ergens (op de motor!)
Addios,
Jensz
Bij deze wil ik me toch even voorstellen op het forum. Ik lees hier al enkele maanden mee naar aanleiding van de aanschaf nen R 1100 GS (men eerste motor trouwens maar heb er al veel zin in) maar vanmorgen heb ik me dan toch maar is voorgesteld! (Ik zag namelijk dat er een koffer set werd aangeboden en zo posten zonder jezelf kenbaar te maken leek me ook maar niets, zo enkel mee lezen heeft toch maar iets voyeuristisch..) Men naam is Jensz Oris en ik woon deels in Merksplas (in de stille kempen jawel!) en deels in de koekenstad Antwerpen waar ik momenteel verblijf voor de studies.. (ben nog bezig aan een master productinnovation and entrepreneurship en ook nog op zoek naar werk trouwens he he) En ja als je zo dagen achter je pc zit dan surf je al wat af op de informatiesnelweg eh, waar ik dan ook dit forum ondekt heb.. En idd genieten geblazen: zeer veel nuttige posts die me kunnen hebben helpen bij de aanschaf van men beemer en het verdere plezier dat ik er nog aan ga beleven. Vandaar allen alvast bedankt en ik zie jullie nog wel eens ergens (op de motor!)
Addios,
Jensz
-
Rob Motard
welkom welkom,
maar zelf ben ik ook een verse.
dus even voorstellen.
ik ben Rob.
rij sins een jaar of 4 met de moto en wel op een Yamaha TDM 850
maar na 85000 km ben ik toe aan mijn droom moto.
daarom heb ik een gs 1200 besteld met alles er op en eraan.
nu moet hij alleen nog in mijn eigen kleuren gespoten en dan is hij klaar.
ik ben van het mooie groene limburg.
groetjes Rob Motard
maar zelf ben ik ook een verse.
dus even voorstellen.
ik ben Rob.
rij sins een jaar of 4 met de moto en wel op een Yamaha TDM 850
maar na 85000 km ben ik toe aan mijn droom moto.
daarom heb ik een gs 1200 besteld met alles er op en eraan.
nu moet hij alleen nog in mijn eigen kleuren gespoten en dan is hij klaar.
ik ben van het mooie groene limburg.
groetjes Rob Motard
-
Iron Gonzo
WELKOM alle 2 hier op het forum 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
janneman
- Contacteer:
hey Jensz,
raar vraagske misschien, maar ... Kempens accent, studerend in Antwerpen ... zou het kunnen dat je vorige week iemand aansprak in de buurt van de academie in Antwerpen betreffende een parkeerplaats te vinden voor jouw motor ? Ben er bijna zeker van dat jij dat bent. Ik ben uiteraard diegene (met het Gents accent
) die jij aansprak, net mijn motor binnenrollend in mijn garage. Als jij het bent zeer welkom, als je het niet bent uiteraard ook zeer welkom !
misschien tot nog eens
hasta la pasta
Jan
raar vraagske misschien, maar ... Kempens accent, studerend in Antwerpen ... zou het kunnen dat je vorige week iemand aansprak in de buurt van de academie in Antwerpen betreffende een parkeerplaats te vinden voor jouw motor ? Ben er bijna zeker van dat jij dat bent. Ik ben uiteraard diegene (met het Gents accent
misschien tot nog eens
hasta la pasta
Jan
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Aleé dan hebben we al een kleine groep GS rijders uit de Kempen.. Super super.. moeten we er zeker is op uit trekken!
Addios,
Jz
Ik heb ook ervaring als tuinman maar Roeselare lijkt me net wat ver, alhoewel elk excuus om er met de motor op uit te trekken lijkt me wel okee..allemaal van harte welkom... hoe meer zielen hoe meer vreugd!
(en als je nog werk zoekt... ik heb een tuinman nodig Rolling Eyes
Addios,
Jz
Hey hey Jan,janneman schreef:hey Jensz,
raar vraagske misschien, maar ... Kempens accent, studerend in Antwerpen ... zou het kunnen dat je vorige week iemand aansprak in de buurt van de academie in Antwerpen betreffende een parkeerplaats te vinden voor jouw motor ? Ben er bijna zeker van dat jij dat bent. Ik ben uiteraard diegene (met het Gents accent) die jij aansprak, net mijn motor binnenrollend in mijn garage. Als jij het bent zeer welkom, als je het niet bent uiteraard ook zeer welkom !
misschien tot nog eens
hasta la pasta
Jan
Je hebt gelijk dat was ik, kon al moeilijk missen eh!Leuk te weten dat je ook op het forum zit hier. Ik heb mss trouwens al iets gevonden waar ik men motor achterin kan zetten waar hij een beetje uit het zicht staat (via Roozeke van de Smulpaap) dus dat komt waarschijnlijk nog wel in orde.
We komen elkaar zeker nog wel tegen!
Addios,
Jensz
Ge kunt misschien met uwe GS zijn gazon gaan omploegen: tapkesbanden steken en goe gas geven man! En JH laten dokkenJensz schreef:Aleé dan hebben we al een kleine groep GS rijders uit de Kempen.. Super super.. moeten we er zeker is op uit trekken!
Ik heb ook ervaring als tuinman maar Roeselare lijkt me net wat ver, alhoewel elk excuus om er met de motor op uit te trekken lijkt me wel okee..allemaal van harte welkom... hoe meer zielen hoe meer vreugd!
(en als je nog werk zoekt... ik heb een tuinman nodig Rolling Eyes
Addios,
Jz
Bienvenu!
T
Van mij insgelijks. Véél vers bloed op het forum de laatste tijd. YummieDirk 9700 schreef:Jensz en Rob,
welkom op het forum.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop