Kussens topcase GSA
Moderator: GVN
Kussens topcase GSA
Hi,
Voor diegene die er ook al lang op wachten, wil ik even laten weten dat de rugkussens voor de GSA topkoffer nu verkrijgbaar zijn bij je BMW dealer. Heb me afgelopen weekend setje aangeschaft.
Voor diegene die er ook al lang op wachten, wil ik even laten weten dat de rugkussens voor de GSA topkoffer nu verkrijgbaar zijn bij je BMW dealer. Heb me afgelopen weekend setje aangeschaft.
Kijk eens op het Nederlandse GS forum. Onder techniek R 1200GS, onderwerp "1200adventure, foto´s en al wat al niet meer zij..." op pagina 78 heeft Luc Boxer een tekening gepost.
Ik heb helaas geen fotootje, maar het zijn 2 zwarte schuimrubberen kussentjes zo´n 1,5 cm dik. Is niet echt gemaakt om je comfortabel in te nestelen maar gewoon om te vermijden dat je passagier telkens de scharnieren in zijn rug gedrukt krijgt.
Ik heb helaas geen fotootje, maar het zijn 2 zwarte schuimrubberen kussentjes zo´n 1,5 cm dik. Is niet echt gemaakt om je comfortabel in te nestelen maar gewoon om te vermijden dat je passagier telkens de scharnieren in zijn rug gedrukt krijgt.
Ik stond ook op de lijst van diegene die er lang moesten op wachten.
En ben hem dit weekend bij mijn dealer mogen komen halen.
En ben hem dit weekend bij mijn dealer mogen komen halen.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC VlaanderenAllee 50€ voor die boek en 22,43€ voor dat rugsteuntje.... ik geef de nieuwprijs voor uw rugsteuntje en de boek mag je houden.... wat denkt ge daarvan Lucluc boxer schreef:Frank K:Dat weet ik niet, maar voor mij voelt het goed als ruggesteun aan.En Luc, wat vindt de vrouw ervan?
Onze topcase staat er ook niet voor de duo hé![]()
72,43€En wat kost dat stukje?redelijk veel geld voor wat het is, en BMW is hier niet zuinig geweest tegen het omkappen van de bomen. Zo'n dikke boek 30blz A4 formaat in verschillende talen om te laten zien hoe je de stickertjes moet los maken
![]()
![]()
Luc Boxer schreef: 
Da's geen foto.... da's een afficheVoor grotere foto
http://lucboxer.smugmug.com/gallery/242 ... 73284-O-LB

-
Dirk Pauwels
hmmm....slijkweggetje en dan nen blinkende GSA voor ne plas? Zie veel zulke foto's tegenwoordig, vooral van GSA's...Volgens mij ligt de asfalt nooit echt ver uit de buurt
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
MARCHE ARRIERE OP EEN GS
Dirk Pauwels schreef:hmmm....slijkweggetje en dan nen blinkende GSA voor ne plas? Zie veel zulke foto's tegenwoordig, vooral van GSA's...Volgens mij ligt de asfalt nooit echt ver uit de buurtDe marketingcampagne van BMW is precies wel goe geslaagd
Fijn bekeken natuurlijk een kraak nette GSA - voorBIJ een slijkpoeltje.......maar misschien heeft die moto wel in achteruit tot daar gesukkeld hé:Staat op een LT ook geen "marche arrière" ? Zou kunnen hé !