Of eventueel laten ombouwen?
Iemand die weet wa zoeits kost?
Ik ben weer bezeten van dakar hé (jammer, heb dit jaar geen bmw machientjes gezien) ook geen hp die meereed toch raar nie?!
Ah, hier een foto voor degene die nie weten over wat ik het heb

Moderator: GVN

Mischien wil dhr P.G. Lundmark die van hem verkopen. Hij was de enigeS|empr3 schreef:niemand die weet waar ge zo'n machientje kunt kopen
De 900RR is gebouwd door HPN. Zover ik weet zit deze ombouw niet in hun programma voor particulieren, maar was een 1-malig iets.S|empr3 schreef:Of eventueel laten ombouwen?
De prijs was 100.000 Euro'tjes...S|empr3 schreef:Iemand die weet wa zoeits kost?
Regelement van de PD laat geen 2cylinders toe met een cylinderinhoud > 450ccS|empr3 schreef:Ik ben weer bezeten van dakar hé (jammer, heb dit jaar geen bmw machientjes gezien) ook geen hp die meereed toch raar nie?!
Geert Hp2Adv en xtz660 in wording
Geert Hp2Adv en xtz660 in wordingFrame zelf maken mag eigenlijk wel niet maar ja, upsidedown kunde zo kopen en zo een tank en zadel is iets touratech achtig denk is wel te doen.S|empr3 schreef:niemand die weet waar ge zo'n machientje kunt kopen (kuch kuch)![]()
![]()
Of eventueel laten ombouwen?
Iemand die weet wa zoeits kost?
Ik ben weer bezeten van dakar hé (jammer, heb dit jaar geen bmw machientjes gezien) ook geen hp die meereed toch raar nie?!
Ah, hier een foto voor degene die nie weten over wat ik het heb![]()