Off roaden in Noord Spanje
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Off roaden in Noord Spanje
Naar het schijnt heeft Ronnie Renders off road begeleiding ergens in het noorden van spanje. Het zou over kleine groepjes gaan. Weet iemand hier meer over en hoe is het mogelijk met die persoon in contact te komen?
R 1150 GSA + BMW R 80 G/S Rally + BMW R 45 Enduro
Ondertussen via GS club nederland een site gevonden http://www.motorclub2000.com
R 1150 GSA + BMW R 80 G/S Rally + BMW R 45 Enduro
-
Enduroxander
Hallo HavannaGS,
Sorry voor het late reageren maar in tegenstelling tot vroeger open ik onderhavig forum nog maar sporadisch (en dan nog maar minimaal).
Ik kan je een verblijf onder de hoede van Ronny heel hartelijk aanbevelen! Hij runt zijn motorhome in St FELIU DE GUIXOLS net naast Playa d'Aro. Voor de laatste nieuwtjes en meer info kan je hem best persoonlijk contacteren. Normaal kan je hem bereiken op het nummer 0034676533602.
Vriendelijke groeten,
Wilfried.
Sorry voor het late reageren maar in tegenstelling tot vroeger open ik onderhavig forum nog maar sporadisch (en dan nog maar minimaal).
Ik kan je een verblijf onder de hoede van Ronny heel hartelijk aanbevelen! Hij runt zijn motorhome in St FELIU DE GUIXOLS net naast Playa d'Aro. Voor de laatste nieuwtjes en meer info kan je hem best persoonlijk contacteren. Normaal kan je hem bereiken op het nummer 0034676533602.
Vriendelijke groeten,
Wilfried.