zoals reeds gemeld in GS PROBKE BIJ RIJDEN ZONDER UITLAAT
heb ik mijn moto op de testbank laten zetten om te weten wat mijn gs 1150 nu aan vermogen heeft. (meten is weten)
Er staat een katvervanger op,leo vince uitlaat K&n luchtfilter en aanzuigbuizen van een rs
zonder db killer        80.58pk en 93,06Nm
    met db killer        7693pk   en 88,26nm op achterwiel
Gezien de motor te arm staat heb ik vorige week een power commander
bijgezet en is moto nu weg om deze te laten afstellen op de testbank.
samen met de powercommander is een andere lambdasonde geleverd
Ik ga 2 mappen laten maken een voor rijden met en een voor rijden zonder db killer
Die mappen kun je dan veranderen via de usb poort met een computer.
zo kan je de juiste brandstof luchtverhouding aanpassen door een andere map in te zetten
Ik ben nieuwsgierig naar de uitslag
heeft al iemand dit laten doen?
Hoe kan ik eventueel de vermogen en koppelcurve op het forum zetten?

power commander
Moderator: GVN
Waarvoor al diene fikfak om dan vast te stellen dat uw motor niet het vermogen levert die hij af fabriek zou moeten hebben? Als je hem terug standaard maakt zal 't al veel verbeteren me dunkt, surtout in uwe portemonnee.
Ik heb zelf een CATvervanger met voor de rest alles standaard met de bedoeling loodhoudend te kunnen rijden en ik kan u verzekeren dat dat spel blaast hoor.
T

Ik heb zelf een CATvervanger met voor de rest alles standaard met de bedoeling loodhoudend te kunnen rijden en ik kan u verzekeren dat dat spel blaast hoor.
T
- 
				Dirk Pauwels
Vermogen opgegeven zal wel op 't achterwiel zijn he Demito, zet maar es een standaard GS op de bank....maar niet beginnen wenen dan hé
Veel belangrijker dan het max vermogen is de koppelkurve, ben es benieuwd of de dip rond 4-4500tpm er uit is en of het vermogen toegenomen is over de hele lijn of enkel in hoge toeren (wat meestal het geval is bij dergelijke aanpassingen)
Waar is die moto op de bank gezet?

Veel belangrijker dan het max vermogen is de koppelkurve, ben es benieuwd of de dip rond 4-4500tpm er uit is en of het vermogen toegenomen is over de hele lijn of enkel in hoge toeren (wat meestal het geval is bij dergelijke aanpassingen)
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project

Dirk,Dirk Pauwels schreef:Vermogen opgegeven zal wel op 't achterwiel zijn he Demito, zet maar es een standaard GS op de bank....maar niet beginnen wenen dan hé
wenen is mijn stijl niet. Maar al die moeite om de citroen uit te persen, met de bijhorende kosten. Ik begrijp het echt niet. Levert dat nu zo een rijsensatie op? Mijne moto heeft 3 pk meer dan den uwe en dat voor een luttele xxxxxx EUR, maar nu staat hij wel te arm dus ik moet er nog eens xxxx tegenaan gooien.

En al die heisa steeds rond een uitlaat. Ne Remus, Leoweetikveel, Sebring etc. Ja maar het gebrom, het gewicht, de looks... en de prijs. Bij een auto ben je een Johnny als je een dikke uitlaat steekt

Soit, elk zijn goesting, no hard feelings.
tot in den draai
Demito