Eindelijk!

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
nico

Eindelijk!

Bericht door nico »

Mijn bestelling is dan eindelijk helemaal af. De artikels zijn reeds besteld vanaf 28 Augustus, en zijn gisteren, 01 december eindelijk geleverd.
Dit is eigenlijk een beetje te veel van het goede. Zal de volgende keer beter uitkijken, vooraleer ik nog een bestelling bij Touratech plaats. :(
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi
Trek het u niet aan... bij Wunderlich is het al van hetzelfde.
Mijn lampkes zijn ook aal maanden onderweg en zullen pas in februari geleverd worden.... denken ze

GRTS Danny
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Bestellen jullie rechtstreeks of via de dealer :?:

Via mijn BMW-dealer in Lier duurt dat telkens hooguit 1 a 2 weken en géén verzendingskosten :shock:

(Ik heb het dan over Wunderlich)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
nico

Bericht door nico »

Bestelling online direct bij Touratech. Je krijgt dan een bevestiging van de bestelde goederen, overzicht enz... RAD Drongen is blijkbaar het verdeelpunt. De goederen worden dan vanuit Duitsland naar Drongen gestuurd, en vandaar dan naar klant. In mijn geval nu, 3 maand wachten + verzendingskosten ook, van Drongen tot klant. ( ongeveer 5 Euro).
Als het via de dealer blijkbaar veel vlugger gaat, is dit zeker aan te raden voor de volgende keer, maar op deze manier zoals het nu is, moet men echter toch veel (te veel) geduld uitoefenen.
Oneshark

Bericht door Oneshark »

Hoi Nico,

Heb enkele maanden geleden acces. besteld bij RAD latem van
Touratech, deze werden aan de catalogusprijs verkocht zonder
bijkomende kosten, mits afhaling natuurlijk.
Misschien was dit stuk in voorraad ?
grts. :wink:
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
RUSOR

Bericht door RUSOR »

BiemeRT schreef:Bestellen jullie rechtstreeks of via de dealer :?:

Via mijn BMW-dealer in Lier duurt dat telkens hooguit 1 a 2 weken en géén verzendingskosten :shock:

(Ik heb het dan over Wunderlich)
Hoi
Het probleem ligt niet bij Wunderlich zelf.... ik heb eens gepraat op intermot met mensen van W.... maar het ligt aan sommige toeleveringsbedrijven dat bepaalde stukken achter blijven.

Normaal bij W bestellen via internet is aan huis geleverd binnen de vijf werkdagen als het in voorraad is.

GRTS Danny
frederik

Bericht door frederik »

is eventjes binnenspringen bij TT (het mooie zwarte woud) voor een aantal produkten niet een oplossing ?

frederik
dbr

Bericht door dbr »

Idd een goeie dealer hebben is de beste oplossing !!! :)

Vanmorgen op de website gekeken van Wunderlich voor een voorspatbordverlenger. Kost daar €29,90 + €14,90 verzendkosten :(
Die verzendkosten vond ik er teveel aan, dus niets in de warenkorb gestoken.
Toevallig bij mijn dealer geweest vandaag en wat zie ik daar : dezelfde voorspatbordverlenger aan €27,50 :lol: :lol: :lol: . Direct meegenomen dus !
R1200RT (2007) / Zumo 350
erictdm

Bericht door erictdm »

dbr schreef:
Toevallig bij mijn dealer geweest vandaag en wat zie ik daar : dezelfde voorspatbordverlenger aan €27,50 . Direct meegenomen dus !
bij welke dealer is dat, want ben ook naar zulk verlengstuk op zoek. :wink:
if cycling was easy, they would call it f**tb*ll.

http://www.basfmotorvrienden.be
Plaats reactie