Nieuwe Garmin voor motoren: Zumo
Moderator: GVN
-
GSPeP
- Contacteer:
Nieuwe Garmin voor motoren: Zumo
Zag net dit verschijnen: nieuwe Garmin GPS specifiek voor motoren - de Zumo
http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx ... MWECAL.htm
-
Iron Gonzo
je kan hem zelfs instellen om te weten wanneer je moet gaan tanken.
goedkoop is iets anders
goedkoop is iets anders
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
en eficiënt, om u naar een plaats te gidsenPvde schreef:Yep,
Bart, Post-it briefjes zijn natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Houdoe
voor toerritten te rijden is het niet geschikt natuurlijk.
op de zumo, heb ik nu niet zien staan dat je ritten kan inladen.
of heb ik ergens iets gemist
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
sprint
*SD card expansion makes it easy for storage and route sharingIRON GONZO schreef: op de zumo, heb ik nu niet zien staan dat je ritten kan inladen.
Kijk hiereens
Marnix.

-
Iron Gonzo
ik had daar nog niet gaan kijken.
het is een schoon en modern ogend toestel.
ben eens benieuwd naar de eerste tests
het is een schoon en modern ogend toestel.
ben eens benieuwd naar de eerste tests
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Sirfstar is een GPS ontvanger (chipset) die nauwkeuriger en sneller is dan de ontvanger die nu wordt gebruikt in de meeste Garmin modellen.
http://www.gps-garmin.nl/sirf_iii.html
BTW, deze Sirfstar ontvanger wordt al gebruikt in de TomTom GPS-en.
Harry
Enjoyment is in the journey, not the destination!
==================================

Enjoyment is in the journey, not the destination!
==================================

Thanks HarryVoYager schreef:Sirfstar is een GPS ontvanger (chipset) die nauwkeuriger en sneller is dan de ontvanger die nu wordt gebruikt in de meeste Garmin modellen.
weer iets bijgeleerd
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
het toestel word toch geleverd met de city navigator 8 NTPvde schreef: en eficiënt, om u naar een plaats te gidsen
voor toerritten te rijden is het niet geschikt natuurlijk.
op de zumo, heb ik nu niet zien staan dat je ritten kan inladen.
als de mogelijkheid om zelf route's te maken word meegeleverd waarom zouden er dan geen route's geladen kunnen worden
het scherm zelf vind ik een beetje aan de kleine kant.de bediening lijkt me een stuk simpeler dan andere Garmin toestellen.
zou wel graag ééntje testen.
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
Sirfstar
Zou mijnen recentelijk aangekochten BMW Nav III ook over da Sirfdinges beschikken ? Ik denk het nie, want onder de bla'ren heb ik al gene ontvangst meer. En mijne Nav III heb ik duur betaald, letterlijk en figuurlijk nu ook, vrees ik. Zo zie je maar dat wanneer je een GPS toestel "dernier cri" koopt het reeds verouderd is op het ogenblik van de koop
. Diene Zumo lijkt mij toch wel de max, maar ja, je kunt niet alles hebben, tenzij je het groot lot wint met €-millions. Blijven spelen ... .
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ...
)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
-
TonTon
de TT rider is ook speciaal voor motorrijders ontwikkeld en men kan ook geen routes aanmaken en inladen ( gaat wel gedeeltelijk maar zéér omslachtig en niet 100 % accuraat ).ferre10 schreef: beetje vreemd vind ik.en toestel ontwikkelen speciaal voor motorrijders en er dan geen route's kunnen inladen![]()
.
ferre
ik vind dit een gemiste kans en jammer want zo houd Garmin het monopolie voor GPS toestellen voor motorrijders en kunnen ze hun prijzen (té) hoog houden.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
TonTon
Re: Nieuwe Garmin voor motoren: Zumo
zo ene zal het wordenGSPeP schreef:Zag net dit verschijnen: nieuwe Garmin GPS specifiek voor motoren - de Zumo
-
Shulty
Garmin Zumo 500 internal Benelux + DVD EuropeArnold schreef:de TT rider is ook speciaal voor motorrijders ontwikkeld en men kan ook geen routes aanmaken en inladen ( gaat wel gedeeltelijk maar zéér omslachtig en niet 100 % accuraat ).ferre10 schreef: beetje vreemd vind ik.en toestel ontwikkelen speciaal voor motorrijders en er dan geen route's kunnen inladen![]()
.
ferre
ik vind dit een gemiste kans en jammer want zo houd Garmin het monopolie voor GPS toestellen voor motorrijders en kunnen ze hun prijzen (té) hoog houden.
Garmin is een begrip onder motorrijders, schippers en geocachers. Mensen die iets anders doen met hun GPS device dan van A naar B rijden. Garmin brengt voor alle groepen speciale devices uit. Voor de motorrijder is er nu de Garmin zūmo™ 550
In het kort hierna wat speciale eigenschappen. De Zumo bezit een handschoenvriendelijk touchscreen met linkshandige knoppen zodat de rechterhand bij het gashandel en de voorrem kan blijven. Het heldere UV-bestendige scherm, is ook met zonlicht goed leesbaar. Er zijn schermen met allerlei speciale info voor de motorrijder over de route. Je kunt je zelfs laten waarschuwen, wanneer je moet tanken. Om de Zūmo™ 550 overal op je motor te kunnen monteren wordt een universele houder met bevestigings accesoires meegeleverd. Gebruik je de Zūmo™ 500 ook in de auto? Er zit ook een houder bij met geïntegreerde speaker voor gebruik in de auto. Om een eigen look aan je device te geven worden kapjes in verschillende kleuren meegeleverd. Natuurlijk is het device schokbestendig, waterproof en brandstofbestendig. Geschikt voor alle weersomstandigheden
Klinkt dit al als muziek in de oren, hier volgen nog meer eigenschappen. Voor de Amerikaanse markt is reeds de XM technologie beschikbaar voor additionele info over weer en verkeer. Via dezelfde XM technologie kun je ook radio luisteren en nog meer soorten info binnenkrijgen. Om te kunnen navigeren zijn de kaarten van City Navigator NT meegeleverd, samen met de Mapsource applicatie om achter de PC routes uit te kunnen werken. Het bellen kan met Bluetooth via de helmset, Zūmo™ 500 en mobiel, waarbij alles perfect samenwerkt. Met de optionele TMC antenne kun je de actuele verkeersinformatie ontvangen. Voor de muziekliefhebber bezit de Zūmo™ 550 ook nog een ingebouwde MP3 speler.
Bron: http://www.numericshop.be/nl/catalogue/ ... ous_menu=4
Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
-
TonTon
-
pvde
- Contacteer:
Yep,Arnold schreef:zoals ik al schreef : een Zumo wordt het maar wat is eigenlijk het verschil tussen een 500 en een 550 buiten zijn prijs ( 150 € verschil ) ?
Arnold, kijk eens hier http://www.softsolutions.be/GPS/Garmin/zumo.asp
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
TonTon
dus als ik het goed vertaal : ik koop een Zumo 500 , een extra sd kaartje van bv 1 GB ( 30 € ) zet daar het grootste deel van Europa op en ik steek zo'n 100 € in mijn zakken ?Pvde schreef:Yep,Arnold schreef:zoals ik al schreef : een Zumo wordt het maar wat is eigenlijk het verschil tussen een 500 en een 550 buiten zijn prijs ( 150 € verschil ) ?
Arnold, kijk eens hier http://www.softsolutions.be/GPS/Garmin/zumo.asp
Houdoe